 
	Moja miejscowość w liczbach, symetrii i stereometrii.
	 Celem projektu było rozwiązanie problemu: Jak wiele matematyki jest wokół nas,
Celem projektu było rozwiązanie problemu: Jak wiele matematyki jest wokół nas, 
w naszym najbliższym otoczeniu. Uczniowie po zapoznaniu się z  tematem 
i określeniu własnych predyspozycji przyjęli na siebie zadania do realizacji. Wszystkie osoby były zaangażowane i wykazały się kreatywnością. Szukali wiadomości 
w różnych źródłach. Systematycznie pracowali nad zadaniami. W prezentację efektów zaangażowali się wszyscy, dbali o zainteresowanie słuchaczy, używali właściwego do tematu słownictwa. Efektem pracy nad projektem: Moja miejscowość w liczbach, symetrii
Efektem pracy nad projektem: Moja miejscowość w liczbach, symetrii 
i stereometrii były: plakat o Baniosze, samodzielnie zaprojektowany przez Karola. zawierający dane statystyczne dotyczące powierzchni 
i ludności, wykresy, mapkę i zdjęcia obiektów charakterystycznych dla miejscowości. Estetyczny, przejrzysty plakat wydrukowany w drukarni był ciekawym efektem pracy nad jednym z celów projektu.
 Estetyczny, przejrzysty plakat wydrukowany w drukarni był ciekawym efektem pracy nad jednym z celów projektu. 
Prezentacja multimedialna przygotowana przez Andrzeja zawierała informacje dotyczące symetrii osiowej 
i środkowej. To zagadnienie zostało zilustrowane samodzielnie wykonanymi zdjęciami. Zdjęcia potwierdzały istnienie symetrii 
w przyrodzie i architekturze, wszędzie. 
Trzecim elementem projektu było spojrzenie na budynek szkoły jak na zespół brył.  Grześ i Tomek spróbowali odwzorować kształt szkoły i wykonali makietę budynku w skali. Do zrobienie makiety wykorzystali własnoręcznie wykonane graniastosłupy o różnych podstawach. Próbowali również policzyć pole powierzchni i objętość obiektu.
Grześ i Tomek spróbowali odwzorować kształt szkoły i wykonali makietę budynku w skali. Do zrobienie makiety wykorzystali własnoręcznie wykonane graniastosłupy o różnych podstawach. Próbowali również policzyć pole powierzchni i objętość obiektu. 
Wynik podali w przybliżeniu. Wykonanie projektu wymagało od uczniów pogłębienia wiedzy z różnych działów matematyki. Wywiązali się z tego zadania bardzo dobrze.

	
	Uczniowie biorący udział w projekcie:
	                                                  Karol Ciepieniak
 
	                                                  Andrzej Kozicki
 
	                                                  Grzegorz Sasanka
 
	                                                  Tomasz Jastrzębski
 
	
	
 
	
	Opiekun:
	          Małgorzata Chaber